לוחם צה"ל הכה פלסטיני בחברון לעיני לוחם אחר וקצין – השלושה הושעו

    קובי פינקלר 2 Comment on לוחם צה"ל הכה פלסטיני בחברון לעיני לוחם אחר וקצין – השלושה הושעו

    בסיום האירוע, ולאחר תחקיר ראשוני, השעה המג"ד את המעורבים באירוע מפעילות מבצעית. בעקבות המקרה, נפתחה חקירת מצ"ח. הרמטכ"ל: "אירוע חמור החורג באופן בוטה מערכי צה"ל"

    אילוסטרציה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות ונתקלו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחם צה"ל שהכה פלסטיני בחברון במהלך ויכוח עמו, וקצין ולוחם נוסף שנכחו במקום – הושעו מפעילות מבצעית. כך מסר הערב (שני) דובר צה"ל.

    לפי דובר צה"ל, האירוע התרחש אמש (ראשון), כאשר במהלך פעילות של לוחמי צה״ל בחסם בעיר חברון, התפתח ויכוח בין פלסטיני לאחד הלוחמים, שנהג באלימות חמורה כנגד הפלסטיני. בנקודה נכחו קצין ולוחם נוסף, אשר על פניו לא פעלו למניעת האירוע.

    בסיום האירוע, ולאחר תחקיר ראשוני, השעה המג"ד את המעורבים באירוע מפעילות מבצעית. בעקבות המקרה, נפתחה חקירת מצ"ח. עם סיום החקירה יועברו הממצאים לבחינת הפרקליטות הצבאית.

    הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי מסר בעקבות האירוע: "מדובר באירוע חמור החורג באופן בוטה מערכי צה"ל, מרוח צה"ל ומהנורמות המצופות מלוחמי צה"ל וממפקדיו". הרמטכ"ל הנחה להשלים את תחקיר האירוע בהקדם, והורה בשלב ראשון להשעות מתפקידם את הקצין ושני הלוחמים המעורבים באירוע.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      בושה וחרפה שככה מתנהגים.. צריך למות כדי שיהיה מותר להכות פלסטיני??? אם הויכוח היה נגמר במוות של אחד מהשלושה אז מה היו אומרים זו בושה לצהל שמונעים מהחילים הגנה עצמית

    2. 1

      אין גבול לגזענות
      איפה המג"ד והרמטכ"ל עם התגובות הנזעמות שלהם כשהצבא מכים בחרדים ואף אחד לא מושעה